Udang SABAH

Masa Trip aku ke Sabah 23hb June 2010, salah satu benda yg aku bawak balik ialah UDANG. Kenapa udang? Sbb ia adalah salah satu makanan kegemaran hubby ngan anak2 aku. Udang kat sana BESAR2 dan murah berbanding dengan Semenanjung.



Mcm mana aku bawak balik? Ada a few shops kat sana yg menawarkan makanan laut segar yg boleh di packing untuk dibawak balik. Dia letak dlm ice box yg warna putih tu dan dia akan hantar ke Airport pada hari dan tarikh sebelum kita berlepas. Cool kan...



Udang yg sudah siap dimasak...sweet sour..


 Masih dlm kuali....baru lepas masak...

Besarkan saiz udang nie. Aku ukur dgn sudu makan....

Comments

Popular posts from this blog

Antara Khasiat Daun Sireh

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah

Kumpulan Doa dan amalan mencari barang hilang