Posts

Showing posts from January 18, 2009

Doa Supaya Barang Hilang Dapat Semula

Image

Di Mana Shiroku sayang....

Image
Shiro aku hilang huhuhu....kemarin aku balik keje, selalu dia tunggu aku. Kalo dak pn bile nampak je kete aku berenti cepat2 dia datang tunggu aku bukak pintu kete...kemarin xde. Aku cari gak tapi x jumpe.Ari tu Girl hilang. Kali nie Shiro pulak isk isk isk....sedih tul hati aku. Mengalir gak la airmata aku nie...sunyi rasa rumah. Kalo dak pagi2 lagi dah dengar diaorg main kat depan. Panjat sana sini, main sembunyi2, paling diorg suke main tutup botol, x pn main guli selain dari panjat langsir pintu aku. Paling lekeh pn kalo dah x de bende nak main, diaorg main ekor sendiri...suke tengok..Diorg mmg manja ngan aku. ..rindu aaa...Diaorg tu kecik lagi. Sape2 yg jumpe ke , ambik ke tolong la pulangkan balik....