Dan Sebenarnya.....


"sebenarnya saya menulis bukan untuk orang lain, tapi diri sendiri. dengan menulis benda baik, saya harap saya akan jadi baik, dan saya juga harap Allah akan tolong baikkan diri saya :) dan kita juga tak pernah tahu, berapa ramai kawan kita di luar sana yang mungkin punya masalah sama dengan kita, tetapi lebih selesa simpan sendiri-sendiri. jadi mungkin, jika ada tulisan kita yang menggambarkan rasa sama dengan orang sekeliling, sekurang-kurangnya orang yang kita tidak tahu dia sedang bersedih itu, akan merasa dia tidak sendirian. hehehe. eh apa benda la mengarut petang-petang ni. huhuhu. jangan pernah bersedih, Allah selalu ada ;)”

Comments

Popular posts from this blog

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah

Antara Khasiat Daun Sireh

Kumpulan Doa dan amalan mencari barang hilang