Ziarah sekitar Masjid Quba

Gambar-gambar di sekitar Masjid Quba.

 Masjid Quba, Madinah


 Kurma Fresh. Mkn kurma fresh nie sebijik, minum air Zam Zam..terasa kenyang sampai ke petang.



 Mudah berniaga tembikai...promo letak atas bumbung pick-up je..

 
 Kedai Kurma. Apa yg special? Teringat kawan aku kat opis namanya Nur Nazuha...hehehe..


 Berlatar belakangkan Masjid Quba.


 Pak Arab ni istimewa sket. Tiap kali aku shoot gambar dia mesti ambik plastik kat sebelah dia tutup muka. 2-3 kali aku acu shoot gambar dia dan gerai lambak dia dan begitu lah gelagat dia. Last2 dia ckp ape kat aku (dlm bhs arab) aku pun x faham...aku senyum je la...dan berlalu pergi. Suke tengok gelagat dia...




Geram tengok sayur2an dan buah2an yg segar2....

Comments

Popular posts from this blog

Antara Khasiat Daun Sireh

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah

Kumpulan Doa dan amalan mencari barang hilang