Conference lagi.....



Bila student semua dah kuar gi praktikal, masa aku agak free sket, selain daripada kene buat filing huhuhu.....jadi aku volunter untuk bantu dlm conference kat sini dgn syarat.....chairman kene la mintak approval dari boss aku. Karang pandai2 volunter, by- pass boss, takut kene marah lak hehehe...tapi bos aku sporting. Nak tahu ape dia komen, Chairman la yg citer kat aku. Ble dia kata dia nak mintak aku tolong dlm Sekretariat International Conference tu, boss aku kata; "Good Choice!, you have made the right decision." Bukan sbb aku x de keje tapi maksud dia, coz aku ada good communication skill untuk interact dlm International Level. Terharu. Alhamdulillah. Its a verbal recognition. hehehe...So, skrg aku jadi the Focal Point dlm sekretariat. Jadi sesiapa yg berminat silalah layari website dibawah...

http://www.iium.edu.my/icimsis2011/

Comments

Popular posts from this blog

Antara Khasiat Daun Sireh

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah

Kumpulan Doa dan amalan mencari barang hilang