Aku dan Training Unit

Lama rasanya x berbicara dlm blog nie...sibuk? Boleh la...dgn keje dan training. Waktu student cuti nie la baru staff2 berpeluang nak pegi training. Dlm entri yg lepas ada aku luahkan yg aku kene tukar ke unit lain, tapi sehingga tika dan saat ini, aku masih lagi di sini, bersama Training Unit. Nampaknya aku masih lagi di perlukan disini. Jadi, kita buatlah apa yg patut....selesaikan masalah student2 dgn tmpt praktikal. Ada yg accident dpt MC 2 minggu, ada yg melecur tangan masa buat keje kat tmpt praktikal, ada yg accident masa nak pegi keje, ada yg tempoh praktikal tak cukup tempoh, ada jugak yg nak sambung buat praktikal sbb nak elaun, ada jugak yg nak tukar unit lain-lain dlm tmpt praktikal dan mcm2 lagi. Tadi JPA call. Aku enggage, x sempat nak jwp. Call balik tadi, biasalah general line jadi x pasti siapa yg telefon. Debar jugak. Jgn la masalah dgn student yg buat praktikal kat sana. Mudah2 semua ok.

Kene uruskan jugak untuk lecturer visit. Call student tak dapat sbb no hp dah tukar. Jd, ia bukan lah satu keje yg mudah untuk di handover pada org yg baru. Result student utk lecturer visit dah stat aku terima, jadi.....bersedialah untuk key-in. Mesti meriah. Coz aku ada 410 student dan ada 4 evaluation form tiap sorang, 1 report tiap sorang dan 1 log book tiap sorang.

Jadi ini je la aktiviti aku buat masa nie utk Training Unit.

Comments

Popular posts from this blog

Antara Khasiat Daun Sireh

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah

Kumpulan Doa dan amalan mencari barang hilang