Happy New Year 2009



Happy New Year 2009. Today first day aku masuk keje bagi tahun nie. First time in my life aku miscarrage...seminggu kat spital, msk air sampai 6 botol...Sakitnya lebih dari org bersalin. Pun kene berpantang mcm org lepas bersalin malah lebih lagi. Isk isk isk...xpe Allah bagi aku rehat after all the "fun" that i had huhuhu..

Hidup perlu dilalui dengan penuh yakin bahawa hari itu memang hari yang telah disediakan untuk kita. Tak gitu?

A friend sent me this quote:


Kupinta pada ALLAH setangkai bunga yang segar, Diberikan kaktus yg berduri. Kupinta kupu-kupu, diberiNYA ulat. Dlm kecewa dan sedih aku tetap bersyukur. Namun, tidak lama kemudian kaktus itu berbunga indah dan ulat itu menjadi kupu-kupu yang cantik. Begitulah cara ALLAH mengasihi kita, amat indah pada waktunya.


Ya Allah Ya Tuhanku, atas apa yg telah aku lalui....aku mohon...KAU keluarkan lah aku dari kepompong dan KAU jadikanlah aku menjadi rama-rama yg cantek.

Popular posts from this blog

Antara Khasiat Daun Sireh

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah

Kumpulan Doa dan amalan mencari barang hilang