Labuan - Pearl of Borneo







Lama x update blog nie...agak sibuk sket. Sy telah dilantik menjadi Pegawai Pengiring bagi Program Baktisiswa di Labuan Sabah.




Seramai 35 org pelajar bersama 4 org pegawai pengiring telah berlepas ke Labuan pada 22hb June 2010. Selama 9 hari kami berkampung disana. Berbagai program yg telah diatur, alhamdulillah telah berjalan dengan lancar.


Ucapan syukur ke hadrat Allah, kerana telah memberi sy peluang menjejak kaki ke Sabah Negeri di bawah Bayu dan lebih spesifiknyer Labuan yg dikenali sebagai Pearl of Borneo.


Sy berpeluang untuk melihat matahari terbit dan terbenam dari Tingkat 11 Apartment Beta Service. Sy juga berpeluang menatap Tanah Brunei setiap pagi dan malam selama 9 hari. Menikmati hembusan angin bayu dari laut saban hari. Sy juga diberi peluang menikmati pemandangan matahari terbenam dari tingkap Kapalterbang sewaktu dlm perjalanan pulang ke KLIA. Subhanallah!! teramat cantik..... kebetulan sebelum itu, kami dapat melihat pelangi dari tingkap yg sama. Kami melihat kepulan-kepulan awan yg berbagai bentuk. Subhanallahhhh!! Lihat lah alam. Lihat lah kebesaran Allah.






Popular posts from this blog

Antara Khasiat Daun Sireh

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah

Kumpulan Doa dan amalan mencari barang hilang