Postgraduate and Research


Ari nie masuk hari ke 3 aku bertugas di tempat baru, jawatan baru. Ok not bad...belum terasa the challenge part lagi. Cuma skrg nie sibuk buat filing, perkemaskan yg lama. Bos aku x de. Cuti sakit sampai minggu depan baru masuk opis balik, insyaAllah.


Skrg mostly aku deal ngan international students and also researchers. Pendek kata, student2 dewasa yg buat Masters n PhD so semua masalah kita kene tangani secara dewasa la....cam ner...tah le, belum came acrose lagi. Pagi tadi ada satu, prob lama. Aku just tengok and belajar how to handle these kind of problem.


Elok jugak aku dok kat dept nie coz aku pn plan nak sambung ambik Masters, insyaAllah somewhere tengah tahun nie atau awal tahun depan.




Popular posts from this blog

Bismillahi tawakkaltu ‘alallahi, walaa haula wala quwwata illa billah

Antara Khasiat Daun Sireh

Kumpulan Doa dan amalan mencari barang hilang